Natalie's photo

Natalie, 一位在香港教英文的年輕女孩,我們在2008/9月於email上認識,她很喜歡珂之幄,訂了房邀請另四位好友一起來玩。我們一直以email聯繫,聊得很廣,直到她12/26來到珂之幄,而Natalie也寄來她的照片給我,很遺憾的是12/26那天,我必須在職訓中心上課,我居然沒有親自見到Natalie!Natalie還非常客氣送我一盒現在「最夯」的伴手禮~Panda Cookie熊貓餅乾。真的很好吃,謝謝妳了~Natalie!!!!!!!
Natalie買了一隻很可愛的小熊,幫她擺了不少post、拍照片,說以後看到小熊就會想到清境!

...... I have resumed my work already and I missed Cotswold Villa so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!When my friends look at the photos of your villa, they said they also want to go there!! When they travel to taichong, I will introduce them to you. You and your husband helped us a lot and made our trip be happy and memorable!!But still, we had happy time in Qingjing! We really love to go there again!!!!
......
Let me attach the photo we took before we got on the taxi from Cotswold. If you were also in the photo, that would be perfect!!!! I am the first one on the left opposite to your husband! The one next to me is Miss Lee, she's my best friend met in my work. And the pair is the couple. All the ladies here are ex-colleagues and now become friends, we are all Lecturers teaching English. We do love your Villa, it's really true!
左邊這位姑娘就是Natalie, 接著是好友李姑娘及一對好友夫婦,最右邊是丁山。
你看,這麼cute的小熊站在椅背上眺望。
小熊坐在桌上凝視。
小熊坐在斜倚在陽台沉思~小心!不要摔下去囉!

留言

  1. Hello!我就是Natalie!很高興知道你很喜歡這盒曲奇!買的時候也想起團團圓圓在台灣也應該有一定知名度啊!^0^

    真的很喜歡你們的好客之道!各位網友不妨到訪他們的民宿,必能令你有一個美好回憶!

    說真的,香港的朋友很喜歡你的珂之幄!我十個朋友看了後有九個也說要我把你介紹給他們!香港人很喜歡你們這類型的熱情招待啊!

    我一定會再來!一定回再來探訪你啊!

    新一年到來,祝你生意興隆!cotswold villa 日日客滿啊!

    回覆刪除
  2. Dear Natalie,

    非常感謝妳幫我推薦給妳的親朋好友!
    套句台灣現在最流行的︰「足感心!」
    意思就是﹕「非常感動 It's so appreciative!」

    團團圓圓現在在台灣過的很好!
    等我過年後比較不忙,再去探望牠們!
    聽說附近的店家還有賣牠們喜歡的窩窩頭給人們吃呢!It's so interesting!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章